Chcesz sprawnie komunikować się ze swoim rozmówcą w obcym języku? Z naszą pomocą to bardzo proste, szybkie i niedrogie!

Dzięki ograniczeniu ilości słów w pojedynczym liście, tłumaczenie odbywa się szybko (ok. 60 minut), a stała cena gwarantuje Ci, że wiesz ile zapłacisz.

Dla zachowania szybkości działania Twój mail nie powinien zawierać specjalistycznego słownictwa oraz mieścić się w określonej z góry objętości 165 słów. Dla większych wiadomości polecamy usługi tłumaczeń pisemnych.

szybkość

Twoja wiadomość zostanie przetłumaczona w czasie ok. 60 minut

stała cena

Nie płacisz za znaki, tylko za słowa. Oferujemy stałą cenę za przetłumaczenie do 165 słów

24 godziny na dobę

Twoja wiadomość może być przetłumaczona o dowolnej porze dnia lub nocy (dotyczy standardowych języków)


Jak zlecić tłumaczenie e-mail

Kliknij na Zamów tłumaczenie wiadomości

Wklej tekst wiadomości w polu formularza

Opłać zamówienie

Gotowe tłumaczenie udostępniamy w Panelu Klienta oraz przesyłamy e-mailem

Cena

16,26 PLNza wiadomość
(cena netto, bez podatku VAT)


Najczęstsze pytania

Jak szybko mogę się spodziewać tłumaczenia?

Tłumaczenie e-mail realizowane jest w ciągu ok. 60 minut.

Czy mogę przesłać tekst ze słownictwem specjalistycznym?

Nie, tekst powinien zawierać słownictwo niespecjalistyczne ze względu na krótki czas realizacji. Usługa ma na celu usprawnienie komunikacji np. między partnerami biznesowymi.

Dlaczego tylko 165 słów?

W celu zachowania jakości tłumaczenia przy jednoczesnym szybkim czasie realizacji tekst nie może wykraczać poza limit 165 słów. Dla większych tekstów proponujemy usługę tłumaczenia pisemnego. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zlecenia tłumaczenia dokumentu podzielonego na kilka wiadomości e-mail.

Czy cena za tłumaczenie jest mniejsza jeżeli tekst zawiera mniej niż 165 słów?

Nie, cena jest zawsze taka sama, dlatego warto wykorzystać każde słowo.

Co mam zrobić, jeżeli moja wiadomość e-mail zawiera 175 słów?

Maksymalna ilość słów w usłudze tłumaczenia e-mail to 165 słów. Jeżeli e-mail przekroczy tą ilość, potraktujemy go jako tłumaczenie dwóch wiadomości.

Czy mogę zamówić 5 tłumaczeń e-mail jednocześnie w różnych kombinacjach językowych?

Tak, oczywiście. Możesz zamówić dowolną liczbę tłumaczeń e-mail w tym samym czasie i w różnych językach.

Opinie klientów

Ze względu na trudne słownictwo techniczne specyficzne dla branży laboratoryjnej korzystamy z usług serwisu dogadamycie.pl, który w ciągu kilkudziesięciu minut przygotowuje dla nas tłumaczenia email. Główna zaletą usług dogadamycie.pl jest szybkość działania, która w kontaktach biznesowych jest na wagę złota.

- Jarosław

dogadamycie.pl pomaga nam w kontaktach z użytkownikami. Zdarzają się sytuację, gdy wiadomości na help desk trafiają np. w języku niemieckim, czy hiszpańskim. Jako, że bardzo zależy nam na wysokiej jakości obsługi naszych klientów, zlecamy tłumaczenia emaili firmie dogadamycie.pl. Dzięki temu w oczach naszych użytkowników jawimy się jako firma profesjonalna w szczególności, gdy oferujemy aplikacje do nauki języków. Niewątpliwym atutem jest także szybkość tłumaczeń, które otrzymujemy w ciągu 60 minut.

- Magda

MASZ PYTANIA?

Biuro Obsługi Klienta:  +48 22 460 29 90  /  info@dogadamycie.pl