Jak rozpatrujemy reklamacje?
Poznaj najważniejsze informacje
14 dni
tyle masz na złożenie reklamacji od czasu otrzymania tłumaczenia
4 dni
tyle czasu mamy na przyjęcie Twojego zgłoszenia
10 dni
to maksymalny czas, w jakim rozpatrzymy Twoją reklamację
Poznaj całą procedurę reklamacyjną:
- W związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usługi Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji.
- Klient zobowiązany jest do złożenia reklamacji, o której mowa w pkt 1, w terminie 14 (czternaście) dni od dnia, w którym usługa została faktycznie zrealizowana.
- Reklamacja powinna zawierać:
- wskazanie danych Klienta w sposób umożliwiający jego identyfikację;
- wskazanie nazwy usługi oferowanej za pośrednictwem Portalu www.dogadamycie.pl, której reklamacja dotyczy;
- przedmiot reklamacji;
- okoliczności uzasadniające reklamację;
- wskazanie żądania.
- Reklamacja powinna zostać wysłana na piśmie na adres dogadamycie.pl wskazany w Regulaminie lub na adres poczty elektronicznej wskazany przez dogadamycie.pl jako adres do kontaktu. Reklamację można także zgłosić za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie www.dogadamycie.pl w zakładce Kontakt.
- Potwierdzenie przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia przez dogadamycie.pl następuje na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w reklamacji w terminie 4 (czterech) dni od dnia skutecznego przyjęcia zgłoszenia reklamacji.
- Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie 10 (dziesięciu) dni od dnia potwierdzenia przyjęcia reklamacji w sposób określony w pkt. 5. Okresu uzupełnienia reklamacji nie wlicza się do terminu rozpatrzenia reklamacji, który w przypadku konieczności uzupełnienia reklamacji zaczyna biec dopiero od dnia doręczenia uzupełnionej reklamacji.
- W razie uzasadnionej potrzeby termin rozpoznania reklamacji może ulec przedłużeniu o kolejne 14 (czternaście) dni po uprzednim poinformowaniu Klienta na wskazany w Panelu Klienta adres poczty elektronicznej, w przypadku reklamacji o dłuższym terminie rozpatrywania reklamacji. Zapis zdania pierwszego nie dotyczy Konsumentów.
- W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera elementów określonych w pkt. 3 Klient zostanie wezwany do uzupełnienia braków reklamacji.
- Rozstrzygnięcie reklamacji wraz z uzasadnieniem zostanie przesłane Klientowi na adres poczty elektronicznej wskazany w reklamacji.
Masz pytania?