Jak zmniejszyć koszty tłumaczeń opisów produktów nawet o 70%?
Czy biuro tłumaczeń, dzięki wdrożeniu automatyzacji przekładu treści, może obniżyć koszty globalizacji firmy? Tak – oto szczegóły.
Czy biuro tłumaczeń, dzięki wdrożeniu automatyzacji przekładu treści, może obniżyć koszty globalizacji firmy? Tak – oto szczegóły.
Wejście na zagraniczne rynki to szansa dla wielu przedstawicieli e-commerce, by zwiększyć wartość sprzedaży. Tłumaczenia maszynowe nie zagwarantują sukcesu na obcych rynkach – zadbaj o wsparcie profesjonalnego tłumacza.
Tłumaczenia kosmetyczne na dowolny język – w tym etykiet znajdujących się na produktach – warto zlecić doświadczonym biurom tłumaczeń.
Hiperlokalizacja pozwala różnym branżom osiągać lepsze wyniki sprzedaży – także w ramach usługi e-commerce. Jaki ma związek z tłumaczeniami i jakie korzyści niesie lokalizacja językowa?
Czy warto korzystać z narzędzia, jakim jest tłumacz online? Sprawdź, który translator jest lepszy, a kiedy warto zaufać serwisom tłumaczeń.
Strategia biznesowa zarówno w kraju, jak i poza jego granicami, pomaga wytyczać i realizować cele, a także analizować konkurencję. Jak planować i wdrażać działania?
Wejście na rynki zagraniczne lub kontakty z kontrahentami z innych krajów wymagają tłumaczenia dokumentów, umów, a nawet rozmów. Rozwój biznesu jest również związany z koniecznością tłumaczenia stron www, opisów w sklepie internetowym czy komunikatów marketingowych.
Zazwyczaj autorzy treści najpierw zapisują, co ma do przekazania, a następnie jeszcze raz czytają i redagują tekst. W ten sposób osiągają jego lepszą czytelność, zrozumiałość, odpowiednią strukturę. Korygują również ewentualne błędy w treści.
W 2021 roku nastąpił duży skok rozwojowy branży TSL (transport-spedycja-logistyka). Rok później przychody w niej wzrosły o 22,6% w stosunku do 2020 roku. Miał na to wpływ nie tylko rosnący popyt na określone kategorie produktów, ale też sam rozwój handlu, a dokładnie e-handlu podyktowany przez pandemię COVID-19.
Grupy na Facebooku są miejscem, w którym zbierają się osoby o tych samych lub podobnych zainteresowaniach. To dzięki nim użytkownicy mogą poszerzać swoją wiedzę lub po prostu nawiązywać relacje z innymi ludźmi. Czy wiedziałeś, że takie grupy mają swoje zastosowanie w biznesie?