Opublikowane w dniu przez

Jak przygotować firmę do wejścia na rynki zagraniczne?

Założenie firmy zawsze wiąże się z mnóstwem pytań, na które trzeba znaleźć odpowiedzi, oraz opracowaniem przemyślanej strategii wdrożenia produktów i usług w danym kraju. Jeśli do tej pory tworzyłeś swój biznes w oparciu o rodzimy rynek, a w kolejnym kroku myślisz o rozwoju firmy za granicą, czeka Cię ponowne przejście wspomnianego procesu. W naszym artykule […]

Opublikowane w dniu przez

Obsługa klienta zagranicznego – 5 rad od szefa sprzedaży

Obsługa klienta powinna być jednym z najważniejszych i najlepiej dopracowanych obszarów działania firmy. Możesz sprzedawać świetny produkt lub usługę, ale zaniedbana obsługa klienta przysłoni wszystkie zalety i wysiłki włożone w pracę nad ofertą. Head of Sales z firmy CallPage podpowiada, jak powinna wyglądać obsługa klienta zagranicznego.

Opublikowane w dniu przez

Jak prowadzić zagraniczny profil firmy w mediach społecznościowych?

Promocja w mediach społecznościowych to kolejny krok w rozwoju biznesu — strona internetowa czy nawet regularnie prowadzony blog firmowy nie umożliwią kontaktu w czasie rzeczywistym z Twoimi odbiorcami, wchodzenia z nimi w interakcje poprzez udostępnianie treści czy oznaczanie zdjęć. Dlatego jeżeli myślisz o rozwoju firmy na zagranicznych rynkach, również ten kanał dotarcia powinieneś uwzględnić w […]

Opublikowane w dniu przez

Blog firmowy w języku obcym — na co zwrócić uwagę?

Twoja firma prowadzi poczytny blog firmowy, który nie tylko przyciąga ruch na stronę, ale i jest jednym z ważnych kanałów konwersji. Z tym że jest pisany w języku polskim, a zachęcony sukcesem i efektywnością tego medium, planujesz dotarcie do zagranicznych klientów z jego wykorzystaniem. Zanim jednak przystąpisz do działania, warto, żebyś wziął pod uwagę kilka […]

Opublikowane w dniu przez

Rola proofreadingu w dużych projektach tłumaczeniowych — dlaczego warto?

Twoją firmę czeka wyzwanie — przetłumaczenie całej bazy wiedzy nowej platformy e-learningowej, wielostronicowej umowy z zagranicznymi partnerami czy nowego podręcznika dla klientów z zakresu analityki internetowej. Zanim jednak zlecisz przekład tak dużego projektu, cały proces musisz starannie zaplanować. I z pewnością nie powinieneś w nim pominąć usługi proofreadingu. W naszym artykule dowiesz się dlaczego.

Opublikowane w dniu przez

Najlepsze książki biznesowe w języku angielskim – polecane przez ludzi sukcesu część 2

Jakiś czas temu na naszym blogu polecaliśmy Wam trzy anglojęzyczne publikacje światowej sławy inwestorów i biznesmenów, którzy na ich łamach dzielili się swoim doświadczeniem z początkującymi przedsiębiorcami. Dziś do proponowanych wcześniej pozycji autorstwa Roberta Kiyosakiego, Pata Flynna i Chrisa Guillebeau dołączamy kolejne — koniecznie sprawdźcie jakie!

Opublikowane w dniu przez

Tłumaczenie opisów zdjęć pod kątem SEO – dlaczego jest istotne?

Trudno dzisiaj znaleźć stronę internetową, na której byłby sam tekst bez ani jednego zdjęcia czy grafiki. Dzięki nim treści są bardziej atrakcyjnie, chętniej je czytamy; często zawierają też dodatkowe informacje (np. wykresy lub infografiki), które stanowią uzupełnienie wpisu. Dlatego powinniśmy zadbać, aby ich odbiór był możliwy przez każdego użytkownika. Strony wielojęzyczne – dla ludzi i […]

Opublikowane w dniu przez

Tłumaczenie i lokalizacja e-maili systemowych do zagranicznego klienta

Dobrze prowadzony e-mail marketing to potężne narzędzie w budowaniu relacji z naszymi klientami. Dzięki niemu możemy poznać ich potrzeby, oczekiwania, uzyskać informację zwrotną i przede wszystkim — sprzedać produkt bądź usługę. Jednak strategia tworzenia relacji, która się sprawdza na rynku lokalnym, może się okazać bezużyteczna w komunikacji globalnej. Dlaczego? Bo gwarantem kontaktu z klientem jest […]

Opublikowane w dniu przez

Jak budować świadomość marki za pomocą wideo marketingu?

Budowanie świadomości marki powinno być najważniejszym celem marketingowym każdej firmy. Z bardzo konkretnego powodu – jeżeli potencjalny klient nie będzie wiedział o istnieniu Twojej marki, to jej nie polubi, jeżeli jej nie polubi, to jej nie zaufa, jeżeli jej nie zaufa, to nie kupi. Jest to równanie, którego rozwiązanie powinien znać każdy przedsiębiorca.