Self publishing – co to jest? Kiedy warto przetłumaczyć swoją książkę?

Jak zapewne zauważyłeś, coraz więcej autorów decyduje się na publikację i promocję książki na własną rękę. Z takim podejściem wiąże się kilka korzyści, przede wszystkim finansowych, ale też i całkiem spore ryzyko, ponieważ w ten sposób pozbywasz się wsparcia doświadczonego wydawnictwa. Niemniej wraz z rozwojem Internetu rozwija się i self publishing. Co to jest, jak […]

Rejestracja firmy na Łotwie – kto może to zrobić? Czy to się opłaca?

Nawet niewielkie kraje mają wielkie wizje. Najlepiej o tym świadczy przykład Łotwy, czyli bardzo małego państwa leżącego nad Bałtykiem. Mieszka w nim niespełna 2 mln mieszkańców, co w sumie daje znacznie mniejszą populację od największych europejskich stolic. Co nie oznacza, że jest to miejsce całkowicie nieatrakcyjne dla zagranicznych przedsiębiorców. Jest wręcz przeciwnie. Dodając do tego […]

Tłumaczenie sklepu internetowego – jak to zrobić dobrze?

Tłumaczenie sklepu internetowego to zadanie składające się z wielu różnych procesów. Na jego jakość wpływa sporo czynników, o co warto zadbać. Głównie dlatego, że własne miejsce w Internecie to coś znacznie więcej, niż tylko wizytówka firmy. To przede wszystkim podstawa wszystkich działań, wchodzących w skład szeroko pojętego digital marketingu. Dowiedz się, jak zadbać o dobre […]

Jak zlecić tłumaczenie strony internetowej? O czym powinieneś pamiętać?

Strona internetowa jest podstawą wszystkich działań związanych z marketingiem internetowym. W związku z tym ma ogromne znaczenie również w kontekście docierania do zagranicznych odbiorców i to niezależnie tego, czy chodzi o samych czytelników bloga czy klientów sklepu internetowego. Jak zlecić tłumaczenie strony internetowej, aby zapewnić sobie skuteczną komunikację z odbiorcami zagranicznymi?

Jak zadbać o dobre tłumaczenie bloga firmowego? Komu to zlecić?

Prowadzenie bloga firmowego to nieodłączny element content marketingu. Pozwala na osiągnięcie wielu celów biznesowych, w tym generowanie profilowanego ruchu użytkowników na stronę internetową z wyników wyszukiwania. Pełni rolę również w kreowaniu wizerunku profesjonalisty poprzez dzielenie się wiedzą. Decydując się jednak na wyjście do zagranicznych odbiorców, warto pomyśleć o tym, w jaki sposób zadbać o dobre […]

Jak stworzyć podcast? Jakie są najpopularniejsze podcasty w Polsce?

Rozwijająca się konkurencja sprawia, że należy szukać coraz to nowszych sposobów na budowanie przewagi rynkowej. Jednym z tych rozwiązań jest content marketing, który na ogół opiera się na trzech formach prezentowania treści: tekstów, video i audio. Jednym ze sposobów dystrybucji treści audio (i coraz częściej video) jest podcasting. Jak stworzyć podcast i jakie są najpopularniejsze […]

Jak założyć konto w banku w Estonii? Czy można to zrobić przez Internet?

Myślisz o tym, jak założyć firmę w Estonii? Cała procedura administracyjna jest niezwykle prosta i co więcej, możesz to zrobić całkowicie przez Internet. W podobnie prosty sposób założysz konto w banku w Estonii, chociaż w tym przypadku mogą wystąpić po drodze pewne komplikacje. Jak to wygląda w praktyce? Co zrobić, gdy estoński bank nie pozwoli […]

Co to jest CMS? Jaki system zarządzania treścią do wielojęzycznej strony wybrać?

Przymierzasz się do prowadzenia własnej strony internetowej? Może już masz swoje miejsce w sieci, ale chcesz w wygodny sposób zarządzać tym, co znajduje się na Twojej stronie? Niezależnie od intencji, powinieneś wiedzieć, co to jest system zarządzania treścią. Jeśli natomiast planujesz prowadzić wielojęzyczny serwis, powinieneś wiedzieć, jaki CMS najlepiej sprawdzi się w Twoim przypadku.

Co to jest reputacja adresu email, czyli jak poprawić dostarczalność email marketingu

Co to jest reputacja adresu email, reputacja IP i domeny? Jakie to ma znaczenie w email marketingu? O tych kwestiach nie mówi się powszechnie, jednak jak wskazuje praktyka – te wskaźniki mają ogromne znaczenie w powodzeniu lub niepowodzeniu kampanii mailingowych. Ostatecznie to od reputacji adresu email zależy, czy wszyscy subskrybenci dostaną od Ciebie newsletter, czy […]

Jak założyć firmę w Estonii? Czy warto to zrobić?

Optymalizacja kosztów w firmie to podstawowe wyzwanie, z jakim musi się zmierzyć każdy przedsiębiorca i to prędzej, niż później. Jednym z najlepszych i najpopularniejszych rozwiązań jest po prostu założenie firmy w kraju, w którym koszty prowadzenia działalności gospodarczej są niskie. Najczęściej zagraniczni przedsiębiorcy zakładają firmy na Malcie czy na Cyprze. Warto jednak wiedzieć, że również […]