Blog
Tłumaczenia maszynowe w e-commerce – co można zyskać dzięki automatyzacji przekładu?
O czym pamiętać, planując rozwój firmy i jaką rolę w szybszym i efektywniejszym procesie globalizacji biznesu mogą odegrać tłumaczenia maszynowe?
Black Week 2023 – co przygotowaliśmy dla naszych Klientów?
Black Week 2023 w naszym biurze tłumaczeń online trwa od 22 do 30 listopada. Jak zyskać rabat 20%? Sprawdź!
Świąteczne kampanie marketingowe – zaplanuj tłumaczenie newsletterów
Tłumaczenie tekstów marketingowych to usługa, która obejmuje także przekład treści do newsletterów. O czym pamiętać, planując kampanie na ostatni kwartał roku?
Kampanie marketingowe w obcych językach – jak dopasować słowa kluczowe?
Tłumaczenia marketingowe to coś więcej niż przekład treści. To znajomość kultury, społeczeństwa i… wyszukiwarki. Jak tłumaczyć słowa kluczowe?
Jak zmniejszyć koszty tłumaczeń opisów produktów nawet o 70%?
Czy biuro tłumaczeń, dzięki wdrożeniu automatyzacji przekładu treści, może obniżyć koszty globalizacji firmy? Tak – oto szczegóły.
Jak zwiększyć sprzedaż e-commerce? 5 kroków do globalnego sukcesu
Wejście na zagraniczne rynki to szansa dla wielu przedstawicieli e-commerce, by zwiększyć wartość sprzedaży. Tłumaczenia maszynowe nie zagwarantują sukcesu na obcych rynkach – zadbaj o wsparcie profesjonalnego tłumacza.
Tłumaczenie etykiet produktów kosmetycznych a wymagania rynków zagranicznych
Tłumaczenia kosmetyczne na dowolny język – w tym etykiet znajdujących się na produktach – warto zlecić doświadczonym biurom tłumaczeń.
Hiperlokalizacja – czym jest i jaką rolę pełnią w niej tłumaczenia?
Hiperlokalizacja pozwala różnym branżom osiągać lepsze wyniki sprzedaży – także w ramach usługi e-commerce. Jaki ma związek z tłumaczeniami i jakie korzyści niesie lokalizacja językowa?
DeepL czy Chat GPT – który z nich radzi sobie lepiej z kreatywnym tłumaczeniem online?
Czy warto korzystać z narzędzia, jakim jest tłumacz online? Sprawdź, który translator jest lepszy, a kiedy warto zaufać serwisom tłumaczeń.
Jakie są strategie wejścia na rynki zagraniczne? Rola tłumaczeń
Strategia biznesowa zarówno w kraju, jak i poza jego granicami, pomaga wytyczać i realizować cele, a także analizować konkurencję. Jak planować i wdrażać działania?