Jak zorganizować pracę zdalną w wielojęzycznym zespole?

Obecnie praca zdalna jest bardzo popularna. Decyduje się na nią spora ilość firm i przedsiębiorstw. Dlaczego? Ponieważ pozwala na pracę z dowolnego miejsca na świecie. Rozwiązanie to jest bardzo przydatne, zwłaszcza przy wielojęzycznych zespołach. Aby praca zdalna była efektywna, musi być wykonywana we właściwy sposób. Potrzebne są odpowiednie przygotowania i specjalne narzędzia. Dowiedz się, jak […]

Zamawiasz tłumaczenia tekstów technicznych?

W dobie postępującej globalizacji i nowych technologii, tłumaczenia tekstów technicznych stają się codziennością. Wie o tym każda firma, która oferuje swoje produkty lub usługi na rynku międzynarodowym. Dobrze wykonane tłumaczenia techniczne pozwalają odbiorcom zrozumieć oferowane przez przedsiębiorstwa specjalistyczne treści, takie jak instrukcje obsługi czy specyfikacje techniczne. Dowiedz się, jak wyglądają tego typu przekłady i dlaczego […]

Lokalizacja gier mobilnych i na komputer – na czym to polega?

Działasz w branży gier, stworzyłeś grę mobilną lub na komputer i zależy Ci, aby grali w nią również zagraniczni odbiorcy. Proces tworzenia znasz doskonale, tak samo jak wyzwania biznesowe, z jakimi borykają się takie firmy, jak Twoja. Zleciłeś tłumaczenie gry np. gry online (tylko treści tekstowych), zrobiłeś premierę na zagranicznym rynku i… ze zdumieniem stwierdzasz, […]

Wykorzystaj moc LinkedIn. Sales Navigator – kompletny przewodnik

W 2020 roku LinkedIn posiadał 690 milionów użytkowników z całego świata. Liczba ta cały czas rośnie, a portal zyskuje na coraz większej popularności. Ogromna ilość kont i zebranych z nich danych sprawia, że jest to idealne miejsce do promocji i sprzedaży usług oraz produktów. Pomocne przy tym okazuje się oferowane przez LinkedIn narzędzie, czyli Sales […]

5 powodów, dla których tłumaczenie strony na angielski jest niezbędne

Planujesz działać na rynku zagranicznym, ale nie do końca wiesz, jak się za to zabrać? Zacznij od stworzenia wielojęzycznej witryny. Dzięki niej będziesz w stanie dotrzeć do większej liczby klientów. Najlepiej, abyś zadbał o tłumaczenie strony na angielski. Dlaczego właśnie na ten język? Ponieważ taka wersja witryny może Ci przynieść naprawdę wiele korzyści. Dowiedz się […]

Jak zorganizować wielojęzyczną obsługę klienta w firmie?

Każda firma, która chce działać na rynku międzynarodowym, powinna wiedzieć, jak ważna jest wielojęzyczna obsługa klienta. Dzięki niej konsumenci mogą uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania i lepiej poznać produkt lub usługę. Wszystko to sprawia, że są oni bardziej skłonni do dokonania zakupu.  Aby zwiększyć sprzedaż na rynku zagranicznym, nie wystarczy oferować wysokiej jakości produktów. […]

LinkedIn Premium i LinkedIn Learning – czym są i co Ci dają?

LinkedIn to jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych do nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Oferuje on zarówno konta darmowe, jak i płatne. Jeżeli jesteś osobą, która na co dzień korzysta z tego medium i wykorzystuje je w celach biznesowych, to konto premium powinno Cię zainteresować. Dlaczego? Ponieważ daje dostęp do wielu przydatnych funkcji i narzędzi. Dowiedz się, co […]

Jak działa blockchain i co ma wspólnego z tłumaczeniami?

Blockchain to innowacyjna technologia rejestrowania informacji w sposób utrudniający lub uniemożliwiający zmianę, zhakowanie lub oszukanie systemu. Obecnie jest ona kojarzona głównie z kryptowalutami. Technologia ta ma jednak o wiele więcej zastosowań. Dzięki niej firmy mogą działać szybciej, wydajniej i bardziej opłacalnie. Dowiedz się, jak działa blockchain i co ma wspólnego z tłumaczeniami.

Zastosowanie sztucznej inteligencji w biznesie

Jakie jest zastosowanie dla sztucznej inteligencji w biznesie? Dzięki niej firmy mogą automatyzować zadania, poprawiać wydajność i podejmować bardziej świadome decyzje. Rozwiązanie to niesie za sobą wiele korzyści, zarówno dla przedsiębiorstw, jak i ich klientów. Co więcej, branża ta stale się rozwija – ciągle powstają nowe zastosowania dla sztucznej inteligencji w biznesie. Dowiedz się jakie.

Jakie są narzędzia marketingowe online? 20 must-have pozycji.

Praca e-marketera wiąże się z wieloma obowiązkami. Wyszukiwanie słów kluczowych, zarządzanie zadaniami w firmie, wideokonferencje – jak to wszystko ogarnąć? Z pomocą przychodzą narzędzia marketingowe online. Ułatwiają pracę i pozwalają na zaoszczędzenie mnóstwa czasu. Dowiedz się, które z nich są najbardziej przydatne i które warto zastosować w swojej firmie.